Termeni și Condiții

Acest site respecta prevederile OUG nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si ale Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor si noile reglementari Europene GDPR UE 2016/679.

 

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Salut IT Solutions SRL., prin intermediul magazinului virtual https://www.salut-shop.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

In acest document, urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator: poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Vanzator: societate comerciala Salut IT Solutions S.R.L., avand sediul social in Bucuresti, Str. Drumul Binelui, nr 15-17, numar registru comertului J40/3611/2015, CUI RO34278100.

Bunuri si Servicii: orice proiect la cheie, echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.

Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract: reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Site: magazinul online gazduit la adresa web salut-shop.ro si subdomeniile acestuia.

Cont: Sectiunea din Site compusa din adresa de e-mail si parola aferenta acesteia, ce permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site

Drepturi de proprietate intelectuala (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

Diagnosticare: Prima etapa a actului de reparatie cu scopul de a determina cauza defectiunii echipamentului. De cele mai multe ori diagnosticare unui defect se poate realiza numai prin interventia asupra anumitor piese ( condensatori, rezistente, tranzistori, cipuri BGA, SMD, procesoare, surse, memorii, elemente de carcasa etc.).

Reparatie: Ansamblu de operatiuni efectuatea asupra unui echipament stricat, uzat, pentru a-l readuce in stare normala de functionare.

Vicii Ascunse: Probleme ascunse care nu pot fi descoperite la receptia/preluarea echipamentului in service.


Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul https://www.salut-shop.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

  • Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare)
  • Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
  1. In cazul campaniilor cu limitare a numarului de produse per Client ( Clientul fiind definit ca acelasi consumator sau aceeasi persoana juridica (nume de companie) sau acelasi numar de telefon sau aceeasi adresa de livrare sau aceeasi adresa de facturare), lansarea mai multor comenzi avand comune oricare din situatiile mentionate anterior duce la anularea acestora.
  2. Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
  3. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
  4. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
  5. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica contact. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  6. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
  7. Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea Salut IT Solutions S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
  8. Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
  9. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.
  10. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
  11. Daca se doreste refacturare, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 lei.Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.
  12. Pentru componentele achizitionate de la Salut IT Solutions, se poate opta pentru montaj contra cost. Pentru desigilarea produselor si asamblarea acestora este necesara achitarea in prealabil a unui avans sau a intregii sume. In cazul utilizarii de componente care nu sunt achizitionate de la Salut IT Solutions S.R.L.,, nu ne asumam responsabilitatea compatibilitatii. Testarea se face prin instalarea unei distributii Ubuntu Linux (software opensource si gratuit).
  13. Pentru produsele achizitionate impreuna cu serviciul Testare produs exista posibilitatea de a fi solicitata achitarea in prealabil a unui avans sau a intregii sume, in vederea desigilarii si testarii produselor.
  14. Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014.
  15. Vanzatorul NU aplica plata defalcata a TVA, conform Registrul persoanelor care aplică plata defalcată a TVA.
  16. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport, consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana. 
  17. Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.

Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin curier catre Cumparator sau sa le predea personal la un punct de lucru inregistrat.

Transport - Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare pe un mediu durabil (tiparit / mail sau pe site in contul Cumparatorului).Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

Servicii la fata locului

Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului servicii constand in descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.

Serviciul deschidere colet la livrare

Vanzatorul poate oferi, la solicitarea expresa a Cumparatorului sau gratuit, pentru anumite produse serviciul de deschidere colet la livrare. Sunt asigurate în acest fel condițiile ca la primirea coletelor să se verifice atât starea ambalajelor exterioare cât și aspectul vizual al conținutului acestora. Semnătura de primire certifică că produsele au fost livrate corespunzător.

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile O.U.G. 34/2014 si va aplica politica de returnare. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.
Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

- Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 12 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie. Toate reparatiile electronice in care s-au inlocuit piese au garantie 3-4 luni exceptie facand laptop-urile care au fost in alte service-uri si interventiile la cipurile grafice foarte vechi (sub 2010 an fabricatie). Elementelor de carcasa nu prezinta garantie, va rugam sa faceti toate verificarile necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea laptop-ului nu se va lua in considerare. Tastaturi, HDD, SSD, Memorii RAM, Unitati Optice, Baterii, Display-uri beneficiaza de 12 luni Garantie. Produsele second hand beneficiaza de garantie intre 3-12 luni precum este specificat pe certificatul de garantie ori pe pagina produsului.
- Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garante emis de producator/importator se solutioneaza la sediul Salut IT Solutions SRL prezentat in pagina de contact (www.salut.shop.ro ) de catre Salut IT Solutions SRL prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect.

 

- Tot ceea ce este precizat in cuprinsul certificatului de garantie se considera acceptat de parti prin semnarea prezentului document. Va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti. S-au facut probe de functionare de fata cu clientul, s-a aratat modul de utilizare a produsului, clientul este de acord cu calitatea si pretul produsului.
- Termenul de garantie este din momentul livrarii/ridicarii produselor.In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita eventualele costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

 

- Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

- In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

 

- Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.
- Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

- Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

- Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

- Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. - E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

- Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare. Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.
- Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunti la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre Vanzator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de Retur, disponibil in sectiunea de "Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea produsului.

 

- Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului

 

- Daca una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

- Pentru plasarea unei comenzi, persoanele minore trebuie sa aiba consimtamantul reprezentantilor legali.

- Service Salut IT Solutions S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate, folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile.

 

TERMENI SI CONDITII IN VEDEREA PRELUARII UNUI ECHIPAMENT IN SERVICE PENTRU REPARATIE

IMPORTANT! In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu urmatoarele:

  • Electronicele pot avea VICII ASCUNSE, fara manifestare vizibila, dar se pot agrava in timpul diagnozei sau pot duce la defectarea aparatului. Service Salut IT Solutions NU ESTE RESPONSABIL PENTRU VICII ASCUNSE.
  • Este posibil ca dupa reparatia placii de baza sa mai avem si alte componente defecte pe care le descoperim numai dupa ce laptopul porneste si putem continua testarea.
  • DIAGNOSTICAREA unui defect se poate realiza numai prin dezasamblarea laptopului si interventia asupra anumitor piese (condensatori, rezistente, tranzistori, cipuri BGA, SMD, procesoare, surse, memorii, elemente de carcsa etc). Service Salut IT Solutions nu isi asuma responsabilitatea pentru laptop-urile care prezinta defecte majore ale carcasei cu joc de balamale, elemente de carcasa sparta sau cu bucati lipsa ce nu pot fi reparate si clientul refuza inlocuirea acestora. Mentionam ca prin procedura de dezasamblare a unui astfel de echipament exista riscul deteriorarii mai accentuate, ducand astfel la imposibilitatea de a mai putea fi asamblat corect.
  • REFUZUL DE REPARATIE - Pe perioada diagnosticarii trebuie sa inlocuim anumite piese pe placa de baza care nu pot fi recuperate, de aceea refuzul de aduce de la sine achitarea taxei de diagnosticare specificata conform fiesei de preluare in service.
  • In cazul telefoanelor si tabletelor, in procesul de verificare, conform cerintelor producatorilor, se poate efectua actualizarea versiunii de soft. In cazul in care se realizeaza actualizarea versiunii de soft, agenda telefonica si/sau alte setari se vor pierde. Va recomandam sa va efectuati copii de siguranta de pe agenda telefonice, fotografii, setari si/sau aplicatii personale.
  • Salut IT Solutions nu este responsabil pentru datele clientului aflate pe SSD, HDD sau orice alta memorie interna. Va recomandam sa va delogati de pe aplicatiile personale (social media, e-mail, instant messenger) si sa dezactivati parolele ce restrictioneaza accesul la produs. Odata ajuns in service, produsul va fi accesat de catre un tehnician care il va testa cu scopul de a identifica si remedia defectul reclamat. Datele dvs personale de pe dispozitiv sunt confidentiale si nu vor fi procesate/copiate.
  • REPARATIILE SE FAC IN MAXIM 2 ZI LUCRATOARE dupa diagnosticare, acordul telefonic al clientului si dupa achizitia pieselor necesare reparatiei. Exceptie asupra timpului de diagnosticare si reparatie fac laptop-urile care au avut contact cu lichide sau au fost in alt service pentru reparatie. In cazul in care piesele necesare pentru reparatie sau inlocuire nu se afla in depozitul nostru pot ajunge in maxim 2 zile daca sunt comandate din Romania si in maxim 4 luni daca sunt comandate din afara tarii.
  • Salut IT Solutions nu este responsabil pentru lipsa anumitor componente care nu sunt vizibile si a caror existenta nu poate fi verificata la preluarea unui echipament in service (Ex: HDD, SSD, Memorie RAM, Modul Wi-Fi etc.) In cazul in care tehnicianul constanta lipsa oricaror componente clientul va fi informat in cel mai scurt timp posibil.
  • Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord ca Salut IT Solutions sa efectueze o constatare a defectului si a naturii acesteia, constatarea fiindu-mi opozabila. Declar ca sunt de acord ca unitatea sa presteze servicii de diagnosticare, reparatie (hardware sau software) si asistenta tehnica pentru produsul predat. Prin predarea produsului, declar ca nu doresc sa particip la diagnosticarea si reparatia acestuia in unitatea de service.
  • Produsul care este trimis in service si nu este ridicat/revendicat de catre client in termen de maxim 6 luni de la data la care a fost notificat de Salut IT Solutions pentru a-l prelua, se considera abandonat, iar Salut IT are dreptul sa dispuna cu privire la acesta dupa cum considera de cuviinta.

 

TERMENI SI CONDITII PENTRU REPARATIILE EFECTUATE LA SERVICE SALUT IT SOLUTIONS SRL

Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, beneficiaza de garantie in conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului, modificata prin Legea nr. 161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata prin Ordonanta nr. 9/2016
La solicitatrea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de societatea noastra, este necesar sa il prezentati in ambalajul original si cu toate accesoriile cu care a fost livrat, insotit de certificatul de garantie, o copie dupa factura sau bounul fiscal si de o mentionare scrisa a defectului constatat.
Va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti.
Modificarile de configurare si utilizare incorecta sau nelicentiata a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.
Termenul de garantie este din momentul livrarii/ridicarii produselor. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita eventualele costuri de diagnosticare stabilite de service. Salut IT are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.


GARANTIA PENTRU SERVICII DE REPARATII NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII

  • Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori independent de Producator.
  • Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare la PC fara impamantare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.).
  • Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati, altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor sale tehnice.
  • Nerespectarea instructiunilor de utilizare sau instalare prevazute in manualul produsului.
  • Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator.
  • Schimbarea starii originale a produsului prin interventii neautorizate.
  • Lipsa etichetelor sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate ;
  • Deteriorari ale mecanismului produselor in urma unei manipulari necorespunzatoare (produse lovite sau sparte,crapate, chip-uri arse, circuite exfoliate sau oxidate; memorii cu pini lipsa;
  • Monitoar sau display LCD/TFT cu un numar maxim de 3 pixeli albi, 3 pixeli negri sau un total de 7 subpixeli nefunctionali sunt considerate in parametrii normali de functionare, obiectul garantiei facand doar produsele ce depasesc aceste valori;
  • Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
  • Produsele consumabile, programele si licentele software care nu pot fi reutilizate si astfel nu beneficiaza de garantie
  • Elementele de carcasa sparte, lovite (va rugam sa faceti toate verificarile necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea laptop-ului nu se va lua in considerare.)
  • Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu Consumatorul.

 

GARANTIE PENTRU PRODUSELE ACHIZITIONATE DE PE SITE

  • Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, beneficiaza de garantie in conformitate cu Legea nr.296/2004 privind Codul Consumului, modificata prin Legea nr.161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata prin Ordonanta nr. 9/2016
  • Durata medie de utilizare a produselor este de 3 ani.
  • Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul furnizorului, in zilele lucratoare. Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul, dupa caz, a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare preluare.
  • Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului
    la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului.
  • Atunci cand produsele de folosinta indelungata, defectate in termenul de garantie legala de conformitate nu pot fi reparate sau cand durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
  • Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.
  • Furnizorul nu va fi raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de beneficiar in urma acestor pierderi, obligatia furnizorului fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect. Furnizorul nu este raspunzator de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de catre beneficiar.
  • Acumulatorii (baterii recincarcabile) beneficiaza de 6 luni garantie de la data achizitiei, cu exceptia situatiilor in care se precizeaza altfel.

OBLIGATIILE BENEFICIARULUI

  • Pentru a putea beneficia de garantie, este obligatorie prezentarea facturii si a certificatului de garantie. Produsul va fi insotit de toate accesoriile cu care s-a achizitionat si livrat.
  • Sa pastreze integritatea sigiliilor vanzatorului/producatorului, respectiv ale executantului operatiilor de service. Alimentarea se va face numai de la o retea electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator. Vor fi folosite numai a elemente de cablaj originale ale echipamentelor. Vor fi respectate instructiunile de utilizare ale echipamentelor, conform indicatiilor tehnice date de vanzator, respectiv de executantul operatiilor de service. Va pastra documentatia primita odata cu echipamentul, pe toata durata perioadei de garantie.
  • Recomandam ca produsul sa fie insotit de ambalajul original pentru a se asigura integritatea produsului pe durata transportului.
  • Modificarile de configurare si utilizare incorecta sau nelicentiata a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.
  • Va receptiona produsul intr-un termen maxim de 30 de zile dupa notificarea de reparare primita de la furnizorul de service.
  • Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.


GARANTIA PRODUSULUI NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII

  • Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori independent de Producator.
  • Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare la PC fara impamantare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.).
  • Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati, altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor sale tehnice.
  • Nerespectarea instructiunilor de utilizare sau instalare prevazute in manualul produsului.
  • Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator.
  • Schimbarea starii originale a produsului prin interventii neautorizate.
  • Lipsa etichetelor sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate ;
  • Deteriorari ale mecanismului produselor in urma unei manipulari necorespunzatoare (produse lovite sau sparte,crapate, chip-uri arse, circuite exfoliate sau oxidate; memorii cu pini lipsa;
  • Monitoar sau display LCD/TFT cu un numar maxim de 3 pixeli albi, 3 pixeli negri sau un total de 7 subpixeli nefunctionali sunt considerate in parametrii normali de functionare, obiectul garantiei facand doar produsele ce depasesc aceste valori;
  • Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
  • Produsele consumabile, programele si licentele software care nu pot fi reutilizate si astfel nu beneficiaza de garantie
  • Elementele de carcasa sparte, lovite (va rugam sa faceti toate verificarile necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea laptop-ului nu se va lua in considerare.)
  • Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu Consumatorul.

ALTE INFORMATII IMPORTANTE

  • Garantia furnizata nu afecteaza drepturile Beneficiarului consumator conform cu legislatia aplicabila in vigoare privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
  • Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.